"بلاخره یـــ1ـک روز میروم"غریبه ترین جمله با ذات ماستذات ما را با ماندن بستندوگرنه میتوان یک روز صبحوقتی همه خواب هستندبلند شدچمدان را بستو برای همیشه رفت . . .بیا صادق باشیم ؛رفتن باید در درون تو باشد .*سالار.ش 1396* FASELE...ما را در سایت FASELE دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 17:44
تو تمام کلمات عاشقانه را از من گرفتیمن ماندم و تفسیر دلتنگیو رسیدن به هیچانتطار از هیچ و خوش بودن به هیچ و باز هیچ FASELE...ما را در سایت FASELE دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 17:44